Mandelmjöl i mataffären!

mandelmjölVille bara berätta att jag har hittat ett nytt mandelmjöl i mataffären! Jag har sett mandelmjöl i mataffären förut, det kom nåt nytt märke för inte så längesen, men aldrig i 300 grams förpackningar. Och jag inbillar mig att det var ett helt ok pris också. Tror jag betalade ca 39 kr för en påse med 300g. Jag brukar oftast använda 150 g till en omgång med macaroner så då räcker ju en påse till två omgångar! Hoppas att det är bra och finmalet nu bara. Kommer med rapport när jag testat.

 

2 thoughts on “Mandelmjöl i mataffären!

Kommentera

