Persikomuffins med iste-frosting

persikomuffins, muffins, persikocupcakes, iste-frosting, persikofrosting

Idag gjorde jag nåt jag gått och funderat på ett tag: Muffins med frosting med smak av iste! Alltså sånt där persiko is-te-pulver som man brukar blanda med vatten, men nu blandade jag det med philadelphia istället. Det finns säkert någon som gjort det innan men jag har aldrig sett det och var därför väldigt nyfiken på att prova! Själva muffinsarna gjorde jag av en grundmuffins-smet och så tillsatte jag bitar av konserverad persika och hackade valnötter. Jag tyckte att frostingen blev god och kommer definitivt använda den igen!

3 thoughts on “Persikomuffins med iste-frosting

Kommentera

