Resultatet för skolmästerskapen i bageri 2011

Jag har sett att det är en väldans massa människor som har googlat på ”resultat skolmästerskapen i bageri” och kommit till min blogg. De flesta av dem har med största sannolikhet blivit besvikna eftersom jag inte har skrivit någonting om resultatet. Men eftersom jag inte vill ha några besvikna läsare så har jag nu tagit reda på vilka som blev årets vinnare!

Årets vinnare i skolmästerskapen i bageri 2011 är:

Kristianstad! Stort grattis till er!

På andraplats kom:

Västerås!

Och på tredjeplatsen hamnade:

Enskede!

Bra kämpat allihop och hoppas att ni hade riktigt roligt också under tävlingen =)

Kommentera

